Sayfalar

31 Mart 2014 Pazartesi

Prenses Şatolu Kapı Süsü-Eylül

Herkese merhabalar, İyisinizdir inşAllah,haftasonunuz güzel geçmiştir umarım..
Blog dünyasından tanıdığım sevgile arkadaşım Demet'e güllü kapı süsü yapmıştım.Demet'cim birde Nisan sonunda doğum yapacak eltisi için prensesli,şatolu kapı süsü yapmamı istedi..Daha önce prensesini paylaştığım kapı süsümde bitti,güllü kapı süsüyle birlikte sahiplerini ulaştı..

Nette bir çok modeli olan prenses şatolu kapı süsünün üzerinde birkaç oynama yaptım.Prensesini değiştirdim,isim plakasını incilerle sarkıttım,alt kısmına komple çiçeklerle donattım(çiçek bahçesi olsun diye),bulutlarını farklı yere konumlandırdım..Bu şekilde de ortaya farklı bir kapı süsü çıktı..Biz çok beğendik,sizlerinde beğenmesi dileğiyle:)





 Diğer kapı süslerime bakmak isterseniz burda  ve burda Sipariş ve bilgi için bana 0 538 369 16 44 nolu telefondan yada kardeslernikahsekeri@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz..Sağlıklı,huzurlu,bereketli bir hafta dileğimle sevgiler:)

NOT :Biliyorsunuz bu işi yapan bende dahil bir çok blog arkadaşımın ortak sorunu ürün fotoğraflarımız üzerinden sipariş alınması..Bu konuda fikrim nettir,hep söyledim,söylemeyede devam edicem ,kendi adıma konuşmam gerekirse, benim kızdığım konu üzerinde logom olduğu halde benim fotoğrafımı kendi sayfalarında paylaşıp "netten alıntıdır,aynısı yapılır" ibaresiyle sipariş alınması..benim yaptığım bir ürünü yapabilirsiniz ,siparişte alabilirsiniz AMA KENDİNİZ YAPIP FOTOĞRAFLARINI KENDİNİZ ÇEKMEK SURETİYLE!! Yani kendinizin emek harcaması suretiyle..Benim yaptığım bir ürünü yapıp,üzerinde kendi hayal gücünüzle bir kaç değişiklik yaptığınız taktirde şapka çıkartırım ,"benim düşünemediğim bir şeyi düşünmüş diye" Bu konuda bir çok mail alıyorum müşterilerimden, netten buldukları bir başka arkadaşıma ait olan ürünün birebir aynısını yapmamı istiyorlar..Onlara birebir aynısını yapamıyacağımı ,üzerinde kendimce değişiklikler uygulayacağımı belirtiyorum,onaylayanlarla devam ediyoruz,onaylamayan birebir aynısını isteyenlerden ,ürün sahibiyle görüşmelerini rica ediyorum.Bu şekilde bir çok siparişi geri çevirmişimdir..
 Hepimiz birbirimizden ve özellikle bu işi yapan yabancı bloglardan esinleniyoruz.Ben çok gördüm benim ürünüm ,ben tasarladım diye söyleyen kişilerin ürünlerinin birebir aynısını(süslemesi,rengide dahil) ,yabancı bir blogda olduğunu..

Demem o ki bana bu istekle gelen müşterilerime değişiklik yapacağımı söylüyorum ki yapıyorumda,aynı bu kapı süsünde olduğu gibi..Nette bir çok modeli var.hatta birebir aynısını yapan farklı insanlar var.Ben aynısını yapmak yerine benim farklılığım olsun diye,prensesini değiştirdim,isim plakasını incilerle sarkıttım,prensesin iki yanına çiçek bahçesinde duruyormuş gibi boylu boyunca çiçeklerle süsledim,bulutlarını farklı konumlardımdım.Orjinaliyle benzeyen sadece şatoları kaldı ve onunda renklerini değşitirdim..Prenses Şatolu kapı süsünü kendimce yorumladım umarım beğenirsiniz,sevgiler:)



20 yorum:

  1. eline sağlık canım emek hırsızlığı çok fazla malesef insanlar hazıra konmayı seviyor Allah'a havale ediyorum böylelerini elbet birgün ayaklarına dolanır bu haksızlıkları kapı süsüne bayıldım tam kız çoçuklaır için olmuş eline sağlık prensesli ürünlerde devam et bence çok başarılısın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Canan'cım,bende dahil hepimiz birbirimizden esinleniyoruz,ilham alıyoruz ki bu kapı süsünde olduğu gibi,ama ben kendimce değişiklikler yapıyorum,hiç bir zaman bir başkasının ürününü alıp "netten alıntıdır aynısı yapılır" demiyorum,dememde..Teşekkürler sevgiler canım:)

      Sil
  2. çok şeker bir kapı süsü olmuş :) ellerine sağlık Bağnucum :)
    Bak işte sen ne güzel yapmışsın o küçük kızı, benimkiler ucube gibi oluyor :)))
    Çok haklısın, sana özel olabilmesi için birşeyin, üstünde senin imzanı taşıyacak izler olmalı, farklı olmalı yani ve senin farklılaştırdığın bir ürün üzerinden başkalarının para kazanması ayıp bi kere, bir de kul hakkı diye bişey var, insan hiç yapmadığı bişeyin fotoğrafını bu şekilde kullanır mı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esen'cim,niye ucube gibi olsunlar,seninkilerde çok güzel olur,denemeye devam bence:) Malesef özellikle facebookta bu şekilde sipariş alanlar çok var.Tamam beğenirsin,ilham alırsın,yapmak istersin ,ama başkasının fotoğrafıyla sipariş almazsın,önce sen denersin,kendi fotoğrafın üzerinden sipariş alırsın,birde üstünde kendinden birşeyler kattınmı daha güzel olur,ki benim yaptığım bu kapı süsünde olduğu gibi..Teşekkürler sevgiler canım:)

      Sil
  3. Şahene olmuş Canımcım bayıldım bayıldım rengarenk süpersinnnnn ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım,bende çok sevdim..sevgiler:)

      Sil
  4. Bağnu'cum maalesef saygısız insan çok,emeğe saygı yok.Sen işinde çok başarılısın hayranlıkla izliyorum,ellerine,emeğine sağlık.Bayıldım bu kapı süsüne,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim Derya'cım..Malesef gün geçtikçede saygısız insan sayısı artıyor ve bu beni çok üzüyor.:( Beğendiğine sevindim canım,sevgiler:)

      Sil
  5. Canım çok şirin olmus :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım Bağnu'cuğum çok,çok güzel olmuş ellerine sağlık.
    Emek hırsızlığı konusunda çok haklısın,hiç birimiz tasarımcı değiliz bir birimizin yaptıklarından mutlaka etkileniyoruz,esinleniyoruz.Ama senin ürünlerin üzerinden sipariş alınması çok ayıp hepsini kınıyorum.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap abla,olay sadece benim değil bu işi yapan bir çok arkadaşımın ürünleri üzerinden sipariş alınması,..dediğin gibi hepimiz birbirmizden esinleniyoruz,bende bu kapı süsünden esinlendim ama dediğim gibi birebir aynısını yapmadım,kendimce eklemeler çıkarmalar yaptım,kendimce yorumladım.Ürünlerimiz üzerinden sipariş almak yerine aynısını yapsalar ama kendileri yapsalar daha güzel olur..Tekrar teşekkür ederim,sevgiler:)

      Sil
  7. canım benim ellerine emeğine sağlık eltim ve eşi bayıldı bende şimdi blogda tantım hazırlıklarını yapıyordum sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Demet'cim,eltinin ve eşinin ve senin beğenmeniz bine çok mutlu etti..Eltinin evladını sağlıkla kucağına almasını ve kapı süsünü de mutlulukla kullanmasını dilerim sevgiler:)

      Sil
  8. Bayıldım ben bu şatoya,eline emeğine sağlık arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım,bende çok beğenerek çalıştım,sevgiler:)

      Sil
  9. offf şahane olmuş bayıldımmm.valla çocuk olasım geldi.hala her birimizin içinde o prenses yaşıyor galiba :) çok güzel bağnucum ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Dolunya'cım bence o prenses hep yaşamaya devam edicek..Teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  10. Tekrar ellerinize sağlık büyük bir zevkle hala kapımızda sergiliyoruz. Çok güzel gerçekten baktıkça içim açılıyor.
    http://eylullegel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim,güle güle kullanın,sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınız bizim için değerlidir:)